Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

PC doktor: Windows asztal nem tölt be

2013.12.21. 11:51 DrNO

Valahol elterjedt egy olyan pletyka, hogy értek a számítástechnikához. Ez szinte egyet jelent a szerviz kifejezéssel. Azonban egyre kevesebb kedvem van az ilyenekhez. Vagy inkább türelmem. Az utolsó feladat, amit kaptam: Win7, felhasználó választás után "nem tölt be az asztal". Azaz csak fekete háttér és kurzor van.

2.JPG

Első lépésként egy teljes vírusirtást küldtem rá. (CTRL+ALT+DEL --> feladatkezelő, fájl - futtatás, ha nem tudjuk a vírusirtót, akkor elég a c:\ és utána keresgélhetünk)

Volt jó pár vírus a gépen, viszont megoldást nem hozott. Olvasgattam fórumokat, blogokat. Volt ahol Win frissítésre írták a hiba okát. Le is szedtem párat. Nem járt sikerrel. Rendszer visszaállítási pont nem volt létrehozva. Itt már elfogyott a türelmem, s gondoltam a speciális számítógép szerelő eszközt kell bevetnem:

 

1.JPG

Természetesen ezt nem tettem. Hanem hagytam a fenébe a gépet pár napig, hogy magától rendbe jöjjön. Úgy gondoltam, ez a gép most kifogott rajtam. Ilyen még nem volt, de valahol el kell kezdeni a kudarcokat. Mielőtt visszaadtam volna a tulajdonosának, megkérdeztem a barátomat. Persze a megfelelő kulcsszavak beadagolásával. Két program volt ami a megoldást meghozta:

1. http://www.microsoft.com/hu-hu/download/malicious-software-removal-tool-details.aspx Az eszköz bizonyos gyakori rosszindulatú szoftverekkel (köztük a Blaster, Sasser és Mydoom) történt fertőzést keres a számítógépen, és segít eltávolítani a fertőzést. A Microsoft minden hónap második keddjén a szoftver frissített verziót bocsátja ki.

2. http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html Nem tudom szükségszerű volt-e ez az alkalmazás vagy sem. Ugyanis a Microsoft által kiadott alkalmazás futtatása utáni újraindítás után egy hibaüzenet jelent meg, és az asztal még fekete maradt. E program futtatása és egy újraindítás után a gép renbe jött.

A bejegyzés trackback címe:

https://fantaziaorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr275695445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása