Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Csokis linzer

2013.10.06. 12:56 DrNO

Úgy éreztem ideje megpróbálnom a sütést-főzést. Valami finom áfonyalekváros húst. Kaptam is receptet, miután megemlítettem Neki, hogy sütni akarok valami gyümölcsös húst - az áfonya nem akart az eszembe jutni. Fakanál, 2004/7. Gyümölcs és hús jól megférnek. Szerintem is. Kinéztem a receptet, narancsos szűzérmék. Elmentem beszerző körútra. Nagy nehezen, 99%-osan beszereztem az összetevőket. Galambbegysalátát nem találtam, fogalmam sincs még most sem, mi az. Miután minden megvolt, vártam, hogy hogyan sikerül megbirkóznom a feladattal. Egy recept, összetevők. És az érzés, amikor valaki elkészíti helyetted. Kicsit mérges is lettem. Nem ez a projekt lett végül az első sütésem.

Valamivel később, telefonon kaptam ezt az egyszerű receptet, ismét csak Tőle. Írd le, egyszerű, meg tudod csinálni - mondta.

Összetevők:

40 dkg liszt
15 dkg porcukor
25 dkg margarin
1 tojás
2 evőkanál kakaó

Elkészítés:
Lisztet, kakaót, porcukrot összekeverni majd margalinnal elmorzsolni. Tojással összekeverni. Tésztát kinyújtani. Szaggató formákkal szétszaggatni. Sütőpapírra vagy kivajazott tepsibe tenni. Közepes lángon 15 percig sütni. Baracklekvárral összeragasztgatni.

A recepten kicsit módosítottam, lekvár helyett csokikrémet és mogyorós csokikrémet használtam. Illetve kétféle tésztát készítettem, egy kakaóporosat és egy kakapór nélkülit. Összeragasztásnál pedig vegyesen használtam őket.

75.JPG

Miután sikerült, megkínáltam pár leányzót. és azt mondták jól sikerült. Ennek örömére még vagy háromszor összedobtam. Próbáljátok ki, nem bonyolult.

A bejegyzés trackback címe:

https://fantaziaorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr365553677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása