Szandra most tudta meg, hogy az ötöslottó eheti várható főnyereménye kettőmilliárd forint.
Nos, nem mindenkit hoz lázba a lottó, de akkor mi?
Most már mindenhol reklámba botlunk, már a youtube-on is ikszelgetni kell a sok szar reklámot. Olyan ez mint anno, mikor bejöttek a kereskedelmi adók és a filmeket egyszer egyszer reklámokkal szakították meg. Szerencsére a fenti kép kreatívabb, a Playboy magazinban volt 2004. júniusában. (Jól is esne talán most egy feles)
Nem feltétlen a reklámokkal vagyis azok létezésével van a baj, hanem a kivitelükkel. Először is totál hülyének néznek benne minket. A lényeges dolgok nincsenek kiemelve, de a kockázatok és mellékhatások tekintetében olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát (kit?), gyógyszerészét (kicsodát?). Illetve ami talán idegesítő, az a gyakori ismétlés. Már alig vártam, hogy túl legyünk a digitális átálláson, nincs bajom Rózsa Gyurival, de.....
A fagyi is visszanyal. Most már szinte negatív diszkriminációban részesülnek a dohányosok (nem cigizek), pedig anno nem kicsi reklámkampányt folytattak a gyártók. Két oldalas hirdetések voltak általában a magazinokban. Vagyis hirdették, hogy fogyasszuk a terméket, majd utána, tilos a dohányzás.
Az e-mailben érkező reklámokat már hétköznapi dolognak tartjuk (sajnos rengeteg helyre hírlevél feliratkozásával lehet regisztrálni). Szerencsére beállítható egyre több helyen, hogy mit töröljön a levelező rendszer automatán (ha a spam szűrő ne tenné a dolgát). SMS reklámok is vannak kisebb számban, ezekben általában a szolgáltató nyereményjátékára hívja fel a figyelmünket.
Ami még hátra van, az az álmunkban történő reklámozás. És akkor nincs kikapcsolás lehetőség, a nem is oly távoli jövőben, Fry már megtapasztalta ezt a csodát.